به گزارش “ورزش سه”، میلاد زکی‌پور و رامین رضاییان به واسطه چندین فصل حضور در تیم سپاهان هماهنگی خوبی در جریان مسابقه نشان می‌دهند و یک اتفاق جالب در جریان بازی با الغرافه بین آنها شکل گرفت. زکی‌پور در زمان ارسال روی دروازه با قوس زیاد و تند و تیز به سمت دروازه الغرافه ارسال […]

به گزارش “ورزش سه”، میلاد زکی‌پور و رامین رضاییان به واسطه چندین فصل حضور در تیم سپاهان هماهنگی خوبی در جریان مسابقه نشان می‌دهند و یک اتفاق جالب در جریان بازی با الغرافه بین آنها شکل گرفت.

زکی‌پور در زمان ارسال روی دروازه با قوس زیاد و تند و تیز به سمت دروازه الغرافه ارسال می‌کرد که این ارسال با قوسی که دارد از دروازه‌بان تیم حریف دور می‌شود و با توجه به سرعت بالایی که دارد نیاز به لمس کوچک توسط مهاجمان دارد، اما با توجه به سرعت ارسال احتمال زیادی دارد تا توپ از مهاجمان هم عبور کند، اتفاق جالب زمان ارسال‌های زکی‌پور استارت رضاییان به نقطه کور دفاع و گوشه محوطه جریمه است که بعد از عبور توپ از مهاجمان و مدافعان در اختیار رامین قرار می‌گیرد.

2082584

این مسئله اتفاق تازه‌ای نیست و آنها در سپاهان هم به همین شکل کار خود را پیش می‌بردند، به نظر می‌رسد که این تاکتیک هماهنگی خاص زکی‌پور و رضاییان است که بین خودشان به این اتفاق رسیدند و با دقت بیشتر می‌توان به اهمیت این موضوع و تاثیرگذاری در روند مسابقه رسید.

حضور فول‌بک‌هایی که چندین فصل در کنار هم به میدان رفتند این اجازه را به استقلال می‌دهد تا بالانس خوبی در کارهای دفاعی داشته باشند و آنها با شناخت خوبی که دارند در زمان نفوذ یکی از بازیکنان، دیگری فضاهای ایجاد شده در خط دفاعی را پوشش دهند.

رضاییان و زکی‌پور در بین بازیکنان استقلال بیشترین امتیاز را کسب کردند و ستاره آبی‌ها در اولین دیدار آسیایی بودند.

منبع